Sunday, December 21, 2008

again , again , and again !



bright like the new day a blank jet of sun covers you fresh and so innocent new to the world Everyone loves you now as the day grows brighter you grow wiser only enough to see the world in a new way day getting darker slower to move. It only seems like earlier that you helped others. The day is gone and so are you tomorrow brings new life just to lose one more last, i just want to be like other people.and please i just need a new life from everybody. thanks : )


Kau Dipaksa Aku Terpaksa

Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan
Setelah percintaan dihujani halangan
Sia-sialah aku berkorban selama ini
Andai dirimu tak mampu aku miliki

Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam
Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan
Tapi kini aku luka erti luka perasaan
Walaupun tak berdarah bisa buat aku gundah

Kutahu cintamu amat kuat untuk diri ini
Namun tak memberi erti
Jurang pemisah di antara kita
Makin hampir ketara


Bukan Cinta

Apakah yang kau harapkan dariku?
Jikaku tidak mencintaimu,
Maafkanlah aku kerna menhancurkan hatimu

Padamkan aku dari hidupmu
Tiada kebahagiaan dariku untukmu,
Ia hanya melukakan

Mengapa kau tidak putus untuk mengambil hatiku?
Memberikan cinta, kasih dan sayang padaku
Yang tidak tahu menghargai

Tiada cinta dariku untukmu
Hanya kebencian dalam hatiku
Untuk kau melupakan ku
Sedarlah dari mimpimu
Aku akan pergi meninggalkanmu….

5 comments:

chentachantqs said...

waaaaahhh.pen0h makna ye.
hehehe.
seksa gile kata-kata dalam seni kata lagu ini.
lagu kke?

playdoh said...

bukan lagu lh chihuahua. sajak kot. HAHAHA, ;D

chentachantqs said...

hahaha!! yeke.?!
malu seyhhhhh!

F-I-Q-O said...

putus cinta ke cik abang?
haha...

RiRa said...

heartbroken much?..
chill k..

but kudos, sgt la puitis.lol