Monday, October 27, 2008

open house : )

yeay! today i woke up early than usual because i have to follow my cousin and his family to an open house at his father in law place in pasir gudang jb. aku ada seorg cousin ni dia kawin dgn seorg malay girl since 3 years ago. life dorang ni happy go lucky je. biaselah kn both of them are still young baru je 30. dorang ada 1 seorg anak lelaki je nama dia Mohd Danish Asyraf bin Ibrahim. comel dohh anak dia baru umur 2 tahun. hehe. comel gila. huh, actually dorang stay kat kl and keje kat kl jugak. today dorang balik kampung belah wife dia kat pasir gudang. sebenarnye aritu dorang dh beraya kat sini tapi dsebabkn esok kan deepavali so dorang tak payah nak rushing balik ke kl bleh overnight kat sini. kebetulan plak rumah bini dia ada buat open house. the night before cousin aku dtg ni dia dah call aku tanya nak ikot dia ke open house tak sebab dia tau aku ada kat jb. hehe. aku pun apa lagi ikot je la. the next day pkol 9am je cousin aku ( aku pggl dia Danial je) dah call dia bgtau dah on the way nak ke jb dh. aku dh la jenis yang malas nak bangun pagi. and not a morning person. so terpaksa la bangun and siap2 tunggu dia sampai sebab dia ckp nak singgah rumah aku jap nak jumpa parents aku. around 130pm dia dh sampai rumah aku yg kat taman bukit indah skudai. danial masuk ruma je trus bg salam then bg doet raya kat aku. haha! best best. tak bnyk la tapi ckup la nak beli 2,3 helai baju. haha. :D thanks dohh. tema dorang tahun ni berwarna merah, smua warna merah yg si kecik tu pun pakai bju melayu warna merah. comel je. haha. bini dia plak lawa. cun abis la. haha. : ) dsebabkn nak sesuai dgn dorang ni aku pun cari la baju melayu kat rumah ni. rupa2nye ada warna hitam, tapi dah lama nye la time aku sekolah dulu sebab nak buat persembahan apa ntah. dah lupa la. haha. tak lama pun dorang bersembang dgn parents aku sebab parents aku nak pgy jumpa org kat town. after parents aku kluar je kita pun gerak ke kampung kak Sarah. time tu dah pkol 3pm. kejap je masa berlalu.dari ruma aku nak ke ruma kak Sarah agak jauh lah. kalau tak bnyk krete dlm 1 jam dah sampai dh. aku duk main dgn si Asyraf je dlm krete. dorang pun tgh borak pasal ape ntah. tak amek port sgt. hehe. akhirnye sampai la jugak ruma kak sarah. ruma dia tak ramai tetamu pun. cuma sedara mara je yg datang. : ) parents kak srah dah tggu kat dpan ruma pun. sebab nak jumpa anak kesayangan dorang. kak sarah ni anak bongsu drpd 6 org anak. selepas bersalam dgn parents and sedara mara kak sarah aku pun makan la apa yg dsediakn. haha. sedap sedap. thanks Uncle Anuar and Aunty Faridah. serious sedap gila. :D after makan je aku pgy lepak hisap rokok dgn cousin aku. kat sini mmg ramai awek cun. haha. <3>

No comments: