Monday, October 27, 2008

Missing something in my life.


dah hampir 2minggu dh aku moody je. tak tau kenapa. and malam ni aku tak dpt nak tido. aku cuma dpt tido 4 jam je. pkul 3am lebih aku dah terjaga. aku pun tak tau kenapa. haihs, whats wrong with me la playdoh! kalau on laptop je asyik2 lagu jiwang. adeh, apa ni. tak rock la kn? haha. : ( semakin hari semakin suka aku dgr lagu ENTAH by AFGAN. lagu dia best, bermakna sgt2. tetiba aku rasa mcm nak berdadah je. sebab berdadah dpt tolong aku untuk menghilangkan segala2 buat sementara. haha. tapi itu semua dulu la. now? its a big no no for me. hehe. sayangilah diri sendiri. : ) <3 since aku tak bleh tido aku pun lepak la kat ruang tamu hisap rokok tgk tv. kalau time ni parents aku mesti dah tido lena nye. mesti tgh mimpi pasal dorang pgy honeymoon. haha. :D sebab tu la aku bleh hisap rokok kat ruang tamu. selambe je. alaa, astro ni cekik doet org la! takde program yg best2. asyik repeat je program dorang. bosan la. last2 aku end up lepak kat yard rumah aku je. haha. konon2 romantik la ni. :p aku lepak je kat sini. tak de buat apa2 pun. hisap rokok and minom teh BOH je. haha. : ) nak online tapi modem broadband tu ada kat bilik parents aku. so malas la nak kejot dorang semata2 nak amek modem je. what to do. lepak je la kat sini. lama gak aku lepak sedar2 dh pkul 6am. time plak rasa ngantok. so apa lagi masuk dlm bilik trus tido. hehe. harap2 dapat mimpi yg
best best. :D

4 comments:

chentachantqs said...

jangan berdadah.bahaya.
astro?! sangatt vavi.!
tak bolehh mencarott okkay?
GOD angRy u.!
haahha :)

g la chill ngan membe. should be fun

playdoh said...

apa yg vavi?
babi la!
haha

:D

chentachantqs said...

manee leeyy carot r play d0h.

agzamry said...

khakhkaha keji betul lah dia nye entry!